חפש בבלוג זה

יום שלישי, 5 ביוני 2012

נפלאות הגראפיקה הממוחשבת

לא להיבהל אני אומנם מתעסק גם בעיצוב גראפי אבל אנחנו לא עוזבים את הציור פה.

אתם מוזמנים ללחוץ ולהגדיל.
אז מה יש לנו פה. התחלתי מציור פשוט בעיפרון רגיל וזול לא משהו מיוחד. חיזקתי את הציור עם עיפרון פחם. עיפרון הפחם למי שלא מכיר הוא עיפרון רך מאוד וכייפי לציור. מה אני עושה איתו בעצם? אני מדגיש הצצלות וקווי מתאר. הציור הופך לריאליסטי יותר. לאחר מכן צילמתי את התמונה במצלמה דיגיטלית רגילה (שהרסה עוד קצת את האיכות של הציור) ואז נכנסה לפעולה הגראפיקה הממוחשבת.

בהמשך תוכלו לראות את הציור לפני הפוטושופ.
ברגע שהציור הגיע לפוטושופ, הדגשתי את הקונטרסט, הוספתי רקע של בית רגיל ו"מרחתי" אותו בעזרת פילטר Cutout.
מפה נישאר רק לצבוע את האשה והפוף שעליו היא יושבת.
אני עובד בשיטה שאני מסמן כל פעם חלק אחר שאני רוצה לצבוע, צובע בצבע אטום ומשנה בהגדרה של השיכcה ל Color.
ישנן הרבה טכניקות ליצור את זה וכל אחד מאמץ לו את מה שנוח לו... ניראה לי... מה שמצחיק זה שאני כותב פה לעצמי בעצם, לא רע לי עם זה... בעצם מבלוג שהתחיל על בנייה וכאלה הפכתי את הכתובת לתיק עבודות. אני כרגע מקים עסק שלא קשור בכלל לאומנות, אבל עובד במקביל על פתיחת גלריה משלי... אשמח להציג פה עוד עבודות בהמשך...
נעמתם לי מאוד :)
המשך ערב מפנק לכולם!
אה.. חח הציור לפני הפוטושופ:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה