חפש בבלוג זה

יום שני, 5 בדצמבר 2011

ארון גבס- הפתרון הנוח.

אחי הגדול וחברתו עוברים לגור ביחד, כמה כייף, הפרטיות, הקירבה, האינטימיות הזוגית,
הכל טוב ויפה אבל בואו לא נשכח שיש קצת עבודה לעשות עכשיו, בכל זאת עוברים דירה.
אז נקצר את החלק הזה ונספר שהזוג החביב מחפש ארון, פשוט מאוד, אז יאללה לאיקאה
ואחר כך לקיקה ולחנות רהיטים השכונתית אבל משהו לא מסתדר....
או שזאת המידה, צר מידי, נמוך מידי, או הצבע, או המחיר.
אז אחי שמכיר אותי טוב ויודע שאני אשמח לעזור בפתרון הבעייה פנה אלי ושאל:
"תגיד אחי, יש מצב לבנות ארון מגבס?"
ואני בתשובה:
"יותר מזה, אפילו רצוי אחי הגדול והטוב"
תחשבו על זה, זה יהיה בדיוק במידה שתרצו, בצבע ולגבי המחיר אתם עוד תופתעו :)
אז הייתה כבר נישה בקיר, מן שקע ואני לפי דרישות מדויקות של הזוג המאושר יצרתי את הדבר הבא:

קודם כל הסקיצה לפי המידות:

מכינים את השלד:


מצפים בלוחות גבס:

מדביקים טפט בסגנון עץ לבן:

מוסיפים וילון הזזה נתלה לתקרה + קופסאות איחסון:

והנה לנו ארון לתפארת :)

אז ראינו שאפשר לנצל כל סנטימטר ואפילו רצוי, בחדרים או בדירות ששטחן מצומצם.
פותח בפניכם ומספר לכם שעלות החומרים לארון כזה (לא כולל וילון, טפט) הינה 350 ש"ח בקירוב,
דעו להעריך קנייה חכמה, ואם אפשר למדו ועשו בעצמכם, זה יפה, זה מקורי וזה נותן סיפוק אישי!

בהמשך אני אציג מדריכים שלי, שילוו בווידאו ותמונות, ויסבירו בדיוק שלב שלב איך לבנות ולעצב בגבס
ועוד על שיפוץ הבית במו ידיכם :)


3 תגובות:

  1. רועי, אין מילים. פשוט נפלא. תודה על המידע.

    תוכל לכתוב בבקשה כמה עלה לך הטפט ?

    תודה מראש,

    השבמחק
  2. זהו טפט מדבקה, עולה כ14 ש"ח למטר.
    ישנם טפטים רגילים שמחירם יורד אפילו ל10 שקל למטר, בטפט מסוג כזה יש צורך בדבק מיוחד והעבודה תקח קצת יותר זמן.
    בעבודה כמו שאנחנו רואים פה השתמשתי בקירוב בכ-10 מטרים.
    *מחירים לאיזור דרום ת"א- רחוב העלייה.

    השבמחק
  3. היי רועי אשמח לדעת מהיכן אפשר לקנות את הוילונות הללו והאם ישנם עוד טקסטורות לוילונות

    השבמחק